måndag 26 november 2012

Jungle suit

Ett av de klädesplagg som jag verkligen älskat men som jag sedan fått lämna är min Jungle Suit som jag döpt den till. Det är en beige shortsdress som jag endast använt en gång men trivats desto bättre i. Köpte den inför vår Thailand resa och hade den på mig den då vi var på djungel tur och red elefant. Då jag sedan kom hem och tömde hela innehållet av reseväskan i bykkorgen kunde jag inte ana att den sku krympa i byket. Det är en riktigt sorlig historia enligt mig för jag kommer aldrig att rymmas i den igen. Inte för att den är helt omöjligt liten annors men den har krympt också på längden så att det blir extrem camel toe varning så fort jag sätter den på mig. Sömmen mellan benen har ingen annanstans att gå än upp haha! Kommer nog inte att krympa i längd fören jag är 70 eller så, så ifall jag inte sparar den tills dess måste jag nog släppa taget av min älskade djungel outfit. Tur att den hann se djungeln en gång i alla fall! ;)

Peppe, hans jobbkompis Matias med flickvän Pia och jag i min Jungle suit! Pia och Matias har förövrigt bjudit oss till sig för att fira lilla jul med deras vänner på lördag! Ska bli kul att träffas igen efter nästan ett år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)