tisdag 13 november 2012

Engelska tent

Klara av engelska tenten utan att läsa? FEL. Jävlar vilken svår tent, hoppas det inte gick så dåligt att det blir omtent rentav, mycket möjligt! Tur var jag inte den enda den hade gått dåligt för, ingen jag talade med hade anat att den sku vara sådär svår.

Nu är jag i alla fall hemma från både skola och tent och planerar att snart kasta mig i sängs och ta en liten lur. Ska nämligen vaka inatt på åldringshemmet och känner att jag behöver ladda batterierna lite innan. Jag får akta att inte sova för länge bara för jag måste hinna äta, gå till butiken och ta mig till Pargas före skiftet börjar klockan 9. Från butiken ska jag ha lite gottis och en redig skvallerblaska, finns inget som håller en vaken lika bra som lite hett Hollywood skvaller! Haha, må det sen vara sant eller inte.

Ha en bra kväll och tänk på mig i era varma sköna sängar på natten, håller antagligen på och torka nåns röv just då! Haha, nämen det är lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)