fredag 9 november 2012

We'll meet again!

För ett tag sedan bestälde vi med studieflickorna båtresor till och från Sverige. Vi ska åka och hälsa på en gemensam vän som studerade med oss ifjol, min "kaima" Emma, till Uppsala. Det kommer att bli FETT, som det alltid blir då vi slår klackarna i taket! Ett par herrskor kanske också slås i taket beroende på om Santtu kommer med eller inte. Peppe sa att han förmodligen sku skjuta sig före resan är slut om han kommer med, risken finns ju! Haha, kan inte vara lätt att umgås med nio högljudda flickor heller! Förutom festa ska vi också shoppa och umgås sådär allmänt förståss. Dessutom ska jag högst antagligen träffa Maria som vi träffade i Ayia Napa då jag en gång är i Uppsala, hur kul!

Jag, Maria och Petra som också hon är från Uppsala men som jag destovärre inte haft någon som helst kontakt med sedan Ayia Napa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)