onsdag 7 november 2012

Mår

Aaahh vad skönt det är att sluta klockan tio och komma hem till soffan och bara ligga och slö titta på tv. Finns ingen bättre avslappning. Just nu tittar jag på något program som heter "Hulluna häämekkoihin", ett perfekt program att vila ögona på. Tyvärr ska jag tillbaka till skolan ännu idag men just nu, AAAAHHH.

På tal om vita klänningar köpte jag ett tag sedan mitt första klädesplagg nånsin på Syrrans Garderob. För er som inte vet är Syrrans Garderob en second hand butik på nätet var vem som helst registrerad kan sälja och köpa kläder. Jag började försiktigt med en vit strandklänning för 2 euro, som tjejen som sålde den sedan skickade åt mig med posten för 1,60 euro. Klänningen blev alltså att kosta 3,60 euro vilket jag tycker är ett riktigt bra pris.

Denna smått transparenta, söta och somriga klänning ska jag bära över bikinin var den gör sig bäst, vid sidan om ett turkost hav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)