fredag 2 november 2012

Mardröm

Hade en hemsk mardröm härom natten. Drömde att jag sku iväg på min dröm festival och att jag mittiallt, redan på plats märkte att jag inte shejvat benen! Hemskt! I drömmen hade jag dessutom inte små ljusa fjun som jag har påriktigt utan super lång, mörk hårväxt på benen! Drömde nog en annan dröm som var lik Taken men den var inte nära på så hemsk som denna. Hatar såna drömmar, var man mittiallt märker att man är naken eller har världens kortaste kjol och plötsligt går utan trosor. Tidigare har jag också drömt att jag hade världens buskar under armarna på någon viktig fest, såå obehagligt! Vad beror dessa drömmar på, någon som kan tolka?

Hemsk dröm! Gillar den här bilden då mina ben ser suuuper långa och slanka ut, Heidi Klum, släng dej i väggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)