lördag 17 november 2012

IKEA

Gårdagen gick i penga-brännings tecken för mig. Först var jag på stan med Lotta och även Anna en stund, sedan for jag och Peppe med Fanny och Lasse till ikea och även senare till Citymarket. På stan köpte jag en tröja, strumpbyxor och några nagellack, i ikea lite småprylar som t.ex. en ny dyna och i Citymarket bl.a. en plastgran. Dynan jag köpte på ikea var en såndan hälsodyna, nackdyna eller vad den annat kallas. Hård som fan men hoppas den hjälper till min konstant onda nacke, min massör (Peppe) börjar säga upp kontraktet så jag är tvungen att ta till andra åtgärder. Haha.

Peppe köpte sig ett nytt skrivbord och sitter nu och nördar sig på heltid, "för att bli van med nya bordet" säger han. Inga kommentarer från min sida, NERD ALERT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)