torsdag 19 juli 2012

you'll find us chasing the sun

Hola guapas! Nu är sommaren här, jag säger det. Som vanligt då vädret är vackert har man något annat på gång inomhus, liksom jag idag. Vanligtvis handlar ju inomhus aktiviteten om jobb men inte idag, i stället var jag på Peppes fammos 80-års kalas. Jag hade tagit dagen ledig i tron om att jag sku hjälpa i köket men inget hördes aldrig och jag orkade inte ta reda på så jag for dit och äta kaka som vilken annan gäst som helst i stället. Vilket också verkade vara det som förväntades av mig. När jag äntligen hade skött mina plikter inomhus kunde jag vistas ute i solen i stället. Missta mig inte, ingen älskar att gå på släkt kalas lika mycket som jag men idag hade jag nog hellre solat från morgon till kväll om jag ska vara ärlig. En liten dos av solen fick jag dock när vi 5 tiden for till potten med Fanny och solade ett par timmar, sköööööönt.

Jag påväg på kalaset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)