onsdag 4 juli 2012

Just nu

Sitter jag och väntar på två saker, att Freja ska ringa och att cheesecakens första del ska stelna. Freja ska ge mig min tredje hepatit spruta och sen ska jag vara skyddad i, vad är det, 20 år? Något dit åt tror jag. Jag borde verkligen inte bara sitta utan i stället borde jag göra något av de där milljoner sakerna jag borde göra. Vet ni den känslan? Då man har så mycket att göra att man inte vill göra någonting alls. Flöt runt på jobbet övertid också för att jag inte orkade fara hem. Vad jag ännu borde hinna med idag (inte en chans) är att baka färdigt kakorna, klippa ett par byxor till shorts, sy en gardin, laga en cv och ta den där sprutan. Verkar som att det blir brått på fredag i stället.

Adjö, hörs och ses mina vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)