fredag 20 juli 2012

Shalom!

Idag var det slut på det lediga och tillbaka på jobb, lagom till fredag så att det lediga igen kan börja. Hurra! Efter jobbet for jag med AleG till Åbo och shoppa lite. För mig blev det ett par rosa crocs ballerinas till jobb och en mysig tröja med orangea ärmar och vitt mittparti. Nu ska jag snart bege mig till Fanny på våffelkalas/chillkväll.

Vädret har sett rätt så lovande ut nu i ett par dagar och jag hoppas det också håller sig till i morgon så att man kan ha en hel-ute-dag. Ska sätta klockan och ringa så att jag inte sover bort halva sol-tiden. Nu vet jag att bara för att jag ha planerat att vara i solen kommer Gud att bestämma sig för att pissa på oss igen, bara för att han kan.

I hopp om en vacker morgondag!

Igår kväll 10 tiden på kvällen, sommarkvällar <3

Ale T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)