tisdag 17 juli 2012

More to love?

ÅÅHH... Säg mig varifrån jag ska hitta motivationen att börja träna och äta mer hälsosammt. En dag är jag fast bestämd och nästa hittar jag själv mig med en påse popcorn framför tv:n. Det är förjävligt. Som med att läsa till tenter. En går dåligt och då bestämmer jag att jag fan ska få en femma i nästa men ändå finner jag mig själv framför en film kvällen innan och har inte ens läst igenom allt. Hörni hörni, vad ska det bli av mig?

Vad kommer till det hälsosamma livet ska jag stilla mitt dåliga samvete med en walkie-talkie med Fanny idag i alla fall. Så kan den där eviga rösten inom mig som alltid undrar varför jag inte är mer hälsosam hålla käft för en kväll åtminstone. Kanske den där rösten en dag når mig men ännu kan den bara drömma om att bli hörd och ja rösten, du har rätt att säga "hate to say i told you so" dagen före vi åker till Thailand i vinter. Om vi åker.

Fem kilo och lite på ett år sen, höh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)