lördag 14 juli 2012

Leka leka leka

Har haft fullt upp med Camilla både igår och idag. Först kl. 9 då hon gick och sova kunde jag göra något annat. I det fallet blev annat att fara till AleT med AleG och vara trött där i stället för hemma. Jag fick också mail till inboxen igår med mina arbetsturer i åldringshemmet var jag ska jobba i augusti, verkar bra. Mycket turer! Idag ska jag nog hållas hemma nästan tills Camilla somnar i alla fall men sen bär det ut på galej. Eller galej och galej eftersom jag inte ska dricka men en sväng till Jessicas och en sväng till Johannas och sen möjligtvis till Najaden, eftersom jag inte känner för en nykter kväll i Frendi och inte har råd att fara till Åbo och supa heller.

See you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)