söndag 22 juli 2012

TV Lincence Unpaid

Hohoo! Igår blev en bra dag trots den surmulna morgonen. Först for vi nämligen på bio 4-tiden med Anna, Fanny och AleG. Vi såg Ice Age 4, som var oförväntat bra med tanke på att det redan var den fjärde filmen i serien då ju filmer ofta blir sämre ju högre siffran bakom blir. Förutom att filmen var rolig var dessutom himlen blå då vi kom ut ur biosalongen. Då fortsatte jag, Anna och AleG till Lillholmen på utomhus konsert. Där spelade lokala bänd, ett österbottninskt bänd och ett som jag inte vet varifrån dom kom trots att dom var störst. Hette typ Vink och hade vari med i uttagningarna för Eurovisionen. Efteråt for jag och AleG till henne och såg på SATC. Vid det laget var vi två istappar. Jag sov natten med fönstret stängt, i pyjamas (då jag ju annors sover comando), med en extra filt på täcket. Så mycket frös jag. Fast inte undra på då man är ute i sommarkläder i 10 grader.

Mina vänner TVLU som gjorde comeback, för att antagligen inte spela på ett år igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)