måndag 30 juli 2012

Min helg

Halloj! Nu har jag vaknat efter min djupa efter-paty-helg-dvala. Veckoslutet var jätte lyckat! Solen sken, människorna var glada (utom vår nya vän f :D), Åland var sitt charmiga själv och jag hittade ett par skor jag länge hade sökt på nedsatt pris. Roligast hade jag nog på lördag kväll och söndag morgon. Söndagar är alltid roliga, om man bortser från den faktan att det imorgon är måndag. Då är ungefär alla i samma slöa krapulanta sinnesställning och kan skratta åt princip vad som helst, som t.ex. Annas "hur täcks du?" min. Hehe. Det ända jag ser fram emot att ändra på till nästa år är att bo på hotell med frukost buffé och mitt i smeten. På så vis kan man lite friare komma och gå när man tycker. Även om jag förståss var jätte tacksam att vi kunde bo hos Eeva då budgeten var vad den var iår. Till den som aldrig besökt Rock Off, GÖR DET! Människor från hela svenskfinland som samlas på ett och samma ställe, paradisön.


Snygga Anna

Och snygga Fanny



Förfest på Arken!

Jasmina och Ale

Power nap

Borde man skicka in den här bilden till Sibyllas kundrespons? :D

I början av hemfärden på småtimmarna, humöret ännu på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)