söndag 8 juli 2012

Söndags-angst

Detta veckoslut har varit helt otroligt bra! På fredag var vi som sagt på ruissi och på lördagen (igår) på Peppes och Nylles stuga och fira deras födelsedagar. Ruisrock var bra, inte superdupertruper men inte heller dåligt. Veronica Maggio motsvarade alla mina förväntningar och jag fick se på henne från första raden. Jag lovar att vi hade ögonkontakt flera gånger, haha. Flogging Molly var det andra bandet jag var intresserad av och de var också bra. Dock blev jag förvånad av bandets utseende, vem hade kunnat ana att sångaren sku vara en fet kort gubbe? Nåja, roligt hade vi och pånytt gör vi det!

Igår fortasatte jag och Fanny till stugan var vi knappt hann sätta oss före vi blev med dragna i ett skit kul spel var vi tyvärr var tvugna att ta några rejäla shottar inom kort pågrund av några förluster. Det var nog vad som la på grunden för en rejäl fylla för mig. Senare om kvällen kunde man nämligen hitta mig sovandes bakom bastun i blåbärs snåren. Kvällen slutade som tur inte där utan jag klarade av att återuppliva mig efter powernappen. Förutom att sova i naturen hann jag också åka surfbräde bakom båt och spela mer av det roliga spelet. En av de bästa kvällarna på stugan någonsin för mig, minnesvärt!

Lyckade veckoslut gör söndags-ångesten ännu värre.

Ale och Fanny

Anna och sheriffen Emma! Den stetsonen fick följa med mig hela kvällen efter Veronicas uppträdande, snyggt!

Nikke och Ale på småtimmarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)