onsdag 11 juli 2012

Vill jag slejkas?

Hohoo haloo! Nu ska jag precis gå och lägga mig men kände mig tvungen att titta in här och berätta mina åsikter om dagens kulturella upplevelse, sommarteaten. Som jag sa tidigare hade jag jätte höga förväntningar och tyvärr stod inte pjäsen riktigt upp emot min förväntningar. Jag säger inte att den var dålig, absolut inte. Däremot var den så annorlunda än vad jag väntat mig att jag därför inte blev riktigt förtrollad. Hade väntat mig mer skratt och mindre drama helt enkelt, varför vet jag inte. Det var det om pjäsen men jag ska ändå tillägga att SUPER BRA skådespel, jag är verkligen imponerad av alla unga och äldre talanger. Fan om jag ändå kunde skådespela jag också, det verkar så kul att vara med.

Peppe poserar med sin pärla han fick av mej till födelsedagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)