måndag 16 juli 2012

Tjabba Tjena

Jag har bara två jobbdagar kvar den här veckan, imorgon och på fredag. På onsdagen ska jag först till läkaren och sen till folkhälsan för att bekanta mig och på torsdagen ska jag på Peppes fammos födelsedagskalas. Tog torsdagen ledig för jag trodde att jag sku hjälpa till i köket på kalaset men fammo har inte hört av sig så jag antar att jag bara kan dyka upp som gäst. Säkert bäst att dubbelkolla ändå.

På onsdagen ska jag alltså till läkaren och det p.g.a. min svamp eller vad än det är jag har i ansiktet. Tänkte att det säkert är bäst att jag inte sätter på salvan jag har mot den på ett tag nu så att läkaren ser bättre vad det handlar om. Har inte satt på salvan under hela veckoslutet nu och sakta håller jag på att förvandlas till en finnig femton årig pojke. Fram till onsdag kommer det säkert att hinna se riktigt fult ut. I mina ögon i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)