fredag 20 juli 2012

Retro Levi's

En positiv sak med att ha en mamma som sparar på allt och ingenting är möjligheten att hitta skatter i alla garderobers mörka vråar. Som två par gamla retro Levi's jeans jag hittade nyligen. Det ena paret i vanligt blått jeanstyg var tyvärr för småa och fick gå vidare till en smalare vän men det andra paret, i mörkgrått-svart jeanstyg, fick stanna hos mig. Dem klippte jag, surprise surprise, till ett par shorts.

Before (eeww)



After (whoop)
Förresten har jag tänkt på en sak. Tänk om gamla retro Levi'sar någon gång blir pop igen, som byxor och inte shorts. Tänk på alla unga flickor som då kommer att förbanna sig över oss som klippte varenda ett par vi fick tag på till shorts. För den orsaken ska jag älska mina shorts lite extra ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)