fredag 13 juli 2012

Something smells fishy

Igår var jag med Peppe och Nash till stugan och meta. Eftersom det var min oturs dag igår fick jag förståss ingen fisk men det fick dom andra, Peppe fick fyra och Nash en. Jag har förresten märkt att pojkar har mycket lättare för att vara det tredje, det femte, det sjunde osv. hjulet än flickor. Mina kompisar är genast "tack men nej tack" då man bjuder dem någonstans var det bara är par. Förresten, det behöver inte ens vara säkert att det bara är par men så fort risken för det finns är svaret lika abrupt nej som om man föreslagit att tömma dasset t.ex. Peppes kompisar däremot inte kunde bry sig mindre om vem som är med och bra det för vad är det egentligen för skillnad.

Peppes finaste fisk :)

Nash fångst :D Han var nöjd i alla fall och vi blev inte nollade av Peppe

Fick ingen fisk men jag var nöjd i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)