söndag 12 maj 2013

ZZZzzzZZZzzz

Vet ni vad som stör mig otroligt mycket? Människor som klagar på att de inte kan sova, på Facebook! Herregud människa, gå och lägg dig i sängen, sätt din telefon på ljudlöst och ställ den så långt ifrån dig själv som du vågar, stäng ögonen, ligg stilla och SOV. Kan du fortfarande inte sova så logga nu för guds skull inte in på Facebook och klaga över att du inte kan sova där åtminstone för att ett, vem fan bryr sig om dina sömnproblem och två, en lysande skärm rakt i fejset och en massa internet stimuli gör dig knappast tröttare i alla fall. Istället ser du till att du har det tillräckligt mörkt i rummet, byter bort vintertäcket mot ett svalare om du inte redan gjort det, går och kissar en gång för alla så du vet att det bara är en bluff om du får brådska senare och tar fast en bok (och nu menar jag alltså en bok-bok och ingen pad) i handen och läser ett kapitel eller två. Kan du fortfarande inte sova kanske det är bäst att du tar itu med det som gnager dig påriktigt istället och jag garanterar, ingen på Facebook kan lösa den gåtan. Jag misstänker attt dessa så kallade sömnproblem bara ett sätt för någon att få någon sorts patetisk uppmärksamhet och att det är någon sorts konstig trend. Tänk på dem som PÅRIKTIGT inte kan sova, skyltar de om det på FB eller?

Hej på er också förresten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)