fredag 10 maj 2013

Summerhouse

Chillar på stugan sedan onsdag. I och för sig var jag en sväng till jobbet idag men annars har jag fördrivit min tid här. Från onsdag till torsdag var Hacke och Nylle här också men nu är det bara jag, Peppe och hans farbröder förståss, haha. Just nu sitter två av dem, långt över salongs berusade i rummet brevid och för oljud. Själv har jag flytt dem samt ishockeyn hit till sängkammaren. Ishockeyn kunde jag inte bry mig mindre om just nu, det blir först kul när det börjar bli riktigt allvar. Förövrigt hoppas jag det går riktigt skit för Finland i ishockey ett tag framöver så den här otroliga boomen efter välrdsmästerskapet blåser över. Man vet att det är bad då allt som finns Angry Birds, snart också finns Leijonat.

Middag i solen på onsdag. Vååååår!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)