måndag 20 maj 2013

-103€

Jag ska sluta gå till frissan och börja klippa mitt eget hår. Inte riktigt men nästan. Eller också måste jag byta frissa men det vill jag inte. Dels för att jag verkligen gillar att klippa mig hos Annika då vi kan catcha up lite samtidigt och dels för att jag inte sku täckas byta heller, haha. Negativa sidan med att klippa sig hos en bekant alltså. Tur i alla fall att jag blir nöjd varje gång, sku vara värre att känna sig tvungen att gå och klippa sig hos någon var man aldrig sku bli nöjd. Dessutom, lika bra kan jag sponsra henne med lite mera som någon obekant med lite mindre och SÅÅ dyr är hon inte heller. Finns helt säkert mycket dyrare ställen, jag har bara inte vant mig vid färg kostnaderna ännu då jag aldrig tidigare färgat håret på salong.

Idag klippte jag bort lite slitna toppar och la i lite ljusa och toffee slingor. Lite sommar frilla sådär. För att verkligen strö salt i såren och ge min ekonomi dödsstöten köpte jag också en hårprodukt. Har varit intresserad av Moroccanoil serien ett tag nu och har alltid tänkt att jag ska köpa leave in oljan men i stället blev det en vårdande mjuk styling produkt.


Fuktgivande stylingkräm från Moroccanoil, 33 euro. Lär ska vara dunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)