onsdag 15 maj 2013

Dum dummare Emma

Det finns två saker här i världen som man helt enkelt inte gör. Nummer ett är antar att en kvinna är gravid utan säker information (haha, du vet vem du är). Nummer två är svarar till ett okänt nummer då du egentligen inte har tid och endast lyssnar med halva örat medan någon i andra ändan talar om shavers som ska komma hem till dig på posten. Kan inte fatta att jag var så dum att jag gick med på att få en "gratis" hyvel hem till mig för att sedan i slutet av samtalet då det bröts lite hela tiden tydligen också gå med på att få hem dessa varannan månad för gud vet till vilket pris. Åååh, hade lust att mörda mig då jag stängt av samtalet. Detta var ca 3 veckor sedan och jag hade redan fått upp hoppet att de aldrig sku hitta hem till mig eftersom de lovats inom 2 veckor men idag med posten, ett paket shavers och ett paket strumpor ännu till. Om strumpor var det inte ens tal om fören i kanske sista meningen. Så fräck stil! Nu vet jag i alla fall att vem som helst kan gå på sånhärnt skit, ska aldrig mera dömma någon för detta. Förresten, ska inte säga skit rikigt ännu eftersom jag skickat mejl till en adress jag hittat på internet om att säga upp mitt så kallade medlemsskap. Ifall detta går som smort kanske firman inte är så opålitlig i alla fall. Hoppas, hoppas, hoppas jag får uppsagt allt, någå jävla sockor vill jag i alla fall inte ha.

To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)