söndag 26 maj 2013

Yellow

Jag och Peppe var idag av och an till Skanssi och då köpte jag den gula versionen av bikinin jag hade sett på. Kunde påriktigt inte välja färg förut men då det endast fanns den gula i Skanssis Lindex såg jag det som ett tecken. Övre makterna tog beslutet för mig och jag är nöjd med det. Förutom bikinin köpte jag också en svart långklänning att ha till vardags, kanske redan imorgon om vädret tillåter.

Igår kväll grillade vi som sagt hos AleG med Fanny, Anna, Johanna och AleT. Då vi grillat och chillat ett tag bestämde vi oss för att fara en sväng till Harry's var ett av Pargas pojkarnas otaliga band spelade. Då Harry's stängde vid två for vi ännu till Axel på efterfest en stund. Spenderade kvällen i ett lätt salongs berusat tillstånd vilket passade mig mer än väl. Hade verkligen inte orkat med någon krapula idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)