söndag 5 maj 2013

Thailand 2013-2014

Nu är det på riktigt på sant, jag och Peppe ska åka till Thailand i vinter. Betalade just boknings avgiften så nu finns det ingen återvändo. Typ. Svider lite med pengarna men jag hoppas och tror det kommer bli värt varje slant. Harmar förståss att vi inte kunde åka efter nyår i stället för över nyår då det är ca 500 euro dyrare just då men på grund av skolan min gick det inte. Får bita ihop och pröjsa bara. Tidigare har jag och Peppe varit till Ao Nang i Thailand men denna gång blir det Koh Lanta. Vi hade en helt underbar tid i Ao Nang och antagligen kommer vi ha det på Koh Lanta också. Längtar redan tills vintern men före det ska en hoppeligen mycket solig och varm sommar firas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)