fredag 24 maj 2013

HEJ

Jag ljög åt er, jag vet. Det blev ingen bild på stora säckstolen dagen efter och det blir ingen bild idag heller, tyvärr. Varför det inte blev av var för att jag glömde ta med mig mokkulan till stugan var jag spenderade den dagen med rumpan i vädret i blomlandet. Igår igen for jag genast efter jobbet till stan var jag mötte upp Freja och Jennie. Hade inte sett Freja sedan vappen och Jennie ännu längre sedan så det var riktigt kul. Hittade några trevliga saker att köpa på stan också, ett par randiga espadrillos (skor för den som undrar), spring shorts och en liten plåtburk. Hittade också en bikini, eller två egentligen som jag inte köpte därför att jag inte kunde bestämma mig för vilken av färgerna jag sku slå till på, ljus gul eller knall blå? Ska eventuellt gå via stan och köpa någondera imorgon, just nu lutar det på den knallblåa.

Kom precis från en länk med AleT och Fanny. Ska återhämta mig en stund här på soffan ännu och sedan kanske fara till Pargas, en stund till Dada eller också gå en sväng via duschen och ramla tillbaka hit.

Jennie...

... och Freja igår på tre rätters på kina restaurang! Njom njom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)