fredag 3 maj 2013

Javet javet

Ha skiti i den här bloggen fullständigt enda sedan vapp afton för jag har varit sysselsatt på annat håll. Vappdagen var jag nämligen först på picnic i världens härligaste vårväder, sedan till Fontana och äta, därefter till Aussie på en och efter det ännu på bio med Fanny, Lasse, Peppe och Emil. Igår igen var jag först på jobb, sedan på granne Päivis födelsedags kalas och därefter ännu en stund till Jogi på lite tåg. På bio såg vi Iron Man 3 och den var väll helt bra, lite humor blandat med mycket scifi och action.

Sitter trött och hungrig på soffan som bäst. Det var mycket yrande på hemvägen då jag märkte att jag glömt telefonen på jobb men här är jag nu äntligen, med telefonen brevid mig. Ja, det blir mjöliga potatis om jag inte sätter punkt här så punkt. Hejdå!

Har inte en enda jävla ynklig bild från vappen men här är en på teater tösen AleG och mig från förra helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)