lördag 25 maj 2013

Idag?

Har luggit och dragit mig i sängen en god stund, orkade helt enkelt inte stiga upp tidigare. Hade sagt åt AleT att jag sku åka med henne till Pargas imorse men då hon ringde vid åtta tiden var jag helt NO WAY. La på luren efter ett kort samtal och fortsatte sova i stället. Skönt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hade tänkt sola hela dagen men det verkar inte vara så varmt. Tror att jag nu till att börja med ska laga mig klar och gå till stan en sväng. Endera bikinin ska bli min. Efter det tror jag att jag ska åka till Pargas en sväng åtminstone. Daniel (storebror) har fotbolls match så tänkte kanske gå dit och stöda dem lite, köpa nån korv och sådär hehe. Kanske blir jag i Pargas hela kvällen och morgondagen också då kvällens planer ännu är öppna. Det har pratats om, Harry's, grillning men också Nådendal. Vi får se vad det blir helt enkelt. För mig helst inget supandes och low budget.

En bild på mig och Fanny från vappen som jag stal från Axels telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)