fredag 7 september 2012

What did I do?

Herregud. Jag plockade ögonbrynen just och råkade ta i lite väl mycket. Nyppade ett, kom fram till att jag måste ta det som låg brevid det och det som låg brevid det och det som låg brevid det och vänta, visst måst jag ju ta nästa strå också. Annors brukar jag alltid följa regeln att ta något steg bakåt från spegeln och se på brynen längre bort ifrån men nu brydde jag mig inte. Situationen är inte helt hemsk, jag kan fortfarande visa mig bland folk men helst hade jag nog haft lite bredare bryn. Får lägga ögonbrynspenna lite utanför själva brynen bara helt enkelt. Haha. Nååå det är ju bara hår och de växer tillbaka. :)

Ser nästan ut som att jag inte hade ögonbryn alls, ögonbrynspenna, here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)