fredag 28 september 2012

Slö, slöare, slöast

Hej! Gårdagen gick ganska långt ut på skolarbeten och Candy Crush, ett spel på facebook som jag har blivit riktigt besatt av. Täcks inte spela facebook spel på mitt eget konto men på Peppes går det nog bra. Haha inte nu riktigt, det är bara det att han spelat sig fram ca 100 banor och jag vill inte börja på mitt eget konto för då måste jag börja om från de lättaste nivåerna. Är sugen på att spela just nu också faktiskt, vore det helt fel att logga in på Peppes konto och spela lite?

Senare igår kom Jennie, AleT och hesabon (var jag töntig nu, stadibon kanske sku anses vara mer cool) AleG hit till mig och chilla. Vi var sådär halvhjärtat lite påväg till Monkey var det var någon studiefest men stannade sedan ändå hela kvällen och halva natten hos mig. Vi var nog uppe lite överdrivet länge, tack vare det är jag idag slö som bara vad. Kan inte ens hissa upp min röv från den ofantligt mjuka soffan jag sitter i och fara till butiken. Snart, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)