lördag 8 september 2012

Lördag

Tjabba tjena! Min fredagskväll gick lugnt till. Först var jag och Miki till Skanssi en sväng, var jag lyckades göra mig av med närmare hundra euro på kanske en timme. Köpte nämligen en läderrock, en tröja och en scarf. Läderrocken var i fejkläder, i en lite biker aktig modell och från Lindex, tröjan var en plommonröd-lila (ni vet, den där typiska färgen som alltid tar över butikerna tilsammans med lejongult så fort hösten lurar runt hörnet), lite tjockare med 3/4 ärm från H&M och scarfen var från H&M den med. Efter Skanssi for vi hem till mig och såg en film.

Nu är jag i Pargas och ska så småningom börja laga mig klar och fara till butiken. Idag är det nämligen Najadens säsongsavslutning, Fanny och killarna som gäller för mig. Kommer att bli hejvilt!

Här med tröjan på mig, syns bra eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)