lördag 1 september 2012

Goddag

Igår blev det alltså länk för mig och AleG. Det gick riktigt bra, jag är nöjd. Vet inte riktigt hur lång länk det blev i kilometer men vi sprang nu i sakta mak ungefär 50 minuter. Var tvungen att gå raskt två gånger i stället för att springa dock. I en föjävlig uppförsbacke i mitten av länken och lite i slutet då jag inte längre kände av min kropp. Var som förlamad av ansträngning :D Kändes konstigt nog skönt efteråt, en helt ny känsla för mig, annars har jag alltid mått illa och varit tvungen att ta astma puffar x många. Kanske den här nya mecidinen verkligen är något?

Idag är jag ledig! Inte så speciellt med tanke på att jag ska jobba imorgon klockan 7 igen. Blir alltså inte så mycket göras sent inpå kvällen idag. Ska fara på, vad blir det, 13 års kalas senare till min småkusin i Nagu. Jag hoppas på att hinna vika av vid min mommos gamla hus före det och kolla ifall hon gömmer någon fin gammal kista på vinden jag kunde tänkas ha som soffbord hemma i Åbo. Andra fynd är ju förståss också välkommna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)