torsdag 13 september 2012

Sliten som fan

Idag är jag sliten som fan men nu var det värt det nog! Hade en riktigt kul kväll med fest och dans på back to school party. Vi började kvällen hos Sara med förfest, vi flickorna och vår body guard Santtu och for sedan till monkey en halv 11 tiden. Vi kände inte för att köa så vi var ute i god tid. Lika bra det för jag hade slut på dricka så sku ha nyktra till annars.

Halaren var på för första gången för det här läseåret och konstigt nog var det riktigt skönt. Har inte gillat den alls tidigare då man ju känner sig så slapp, som att gå ut och festa i mjukisbyxor typ. Igår var det endå som sagt riktigt najs så kanske jag håller på att bli van med den nu.

Nu ska fortsätta dagdrömma på heltid om allt möjligt ohälsosamt jag sku villa slänga i mig. Chiiiiips... åååh.

Min ända bild från igår, e de Mickan man kan ana på dansgolvet?? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)