fredag 21 september 2012

of to Helsinki we go!

Nu faan äre bråttom! Slutade jobbet klockan ett, körde till Åbo och fastnade i soffan med boken jag läser som bäst (the Help) i 2 och en halv hela timmar när jag på föruthand hade gett mig lov till max en timmes läsning. 30 sidor före slutet blev jag dock tvungen att ge upp, antingen sku jag läsa ända till slutet och inte ha något att ha något med mig i Helsingfors eller också spara det till senare och dö av åtrå till en bok. Jag valde det andra allternativet.

Vi, alltså jag, Ale T, Fanny och Anna ska starta om en halvtimme och allt jag har packat är, just det, boken. Vi ska spendera hela veckoslutet hos vår gemensamma kompis Ale G. Kommer att bli as-kul!

Nu ska jag sätta eld i rumpan och packa Emmas kappsäck. Ha ett bra veckoslut! :)

Igår då jag och Peppe var ute och gå med Peppes mammas pojkväns jakthundar! Älskar att gå ut och gå på hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)