onsdag 5 september 2012

Vet ni vad?

Hej och hå! Idag har jag storstädat i lägenheten och varit till Ikea med mina studie flickor! Förra gången jag var till Ikea hade jag egentligen redan bestämt mig för att köpa en spegel då jag upptäckte att den var slut i lagret. Spegeln glömdes därefter bort men idag då jag var dit kom jag ihåg den igen. Månne den inte hade tagit slut igen? Vecka 38 kommer det nya sa dom, så nu hinner jag fundera ett par veckor på mitt beslut. Kanske det var ett tecken på att den inte var för mig när den var slut åter.

I alla fall, vet ni vad? Jag har fått klartecken av min egenlärare att vara borta från skolan vecka 2, det är en flexibel kurs sa hon. Det betyder alltså att jag kan åka iväg någonstans i världen för två veckor efter julafton och fortfarande hänga med i studierna. Jippiiieeee! Jag håller på och göra en segerdans här hemma just nu, bara så ni vet (kläm på länken HÄR så får ni en bild av hur det ser ut, kläm fritt på knapparna och upplev alla mina olika dans stilar!) Resorna till mitt önskemål, Koh Lanta är slut men vem bryr sig. Inte ens det kan sänka min stämmning! Nu ska jag bara se till att ha tillräckligt med pengar till en resa över nyår, eftersom de ju tenderar att vara lite dyrare.

Nöjda ikea-iter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)