måndag 24 september 2012

Bevisa att du inte är en robot!

Ni vet de där rutorna som kommer upp ibland var någon internet sida vill att man ska skriva ut bokstäverna eller siffrorna som står i bilden under själva bilden för att typ bevisa att man inte är en robot. Är det bara jag här i världen som har problem med att se vad som står i de där lilla bild rutorna? Som nyss när jag sku kommentera i en blogg, jag fick pröva hela sex gånger innan jag fick det rätt. Betyder det att jag är en robot? Tänkte först skita i att kommentera över huvudtaget men sedan blev jag trotsig, "du jävla dator har inget att säga om vart jag kan och inte kan kommentera" så jag försökte tills det gick egenom!

tytlari 22 var det då inte!
strable 18 var det inte heller!
men 1 tedryum var det HURRAA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)