söndag 30 september 2012

Weekend

Sitter som bäst sådär lite halv krapulant i soffan och bävar för att klockan ska bli tre då jag ska fara på jobb. Igår hade jag morgontur men for ändå och sova först ett (fast ett är ju ingenting med tanke på att en av mina vänner for och sova först fem tiden inatt och sku på jobb på morgonen) så när jag kom hem kastade jag mig genast med filten på på sängen och somnade. Jag hade världens obehagligaste känsla då jag vaknade. Kände mig inte ens som en människa och ännu mindre som mig själv. Jag försökte få mig själv i liv säkert en halv timme innan jag kände att jag började komma tillbaka till min egen kropp. Det var förjävligt men som tur klarade jag ändå av att återhämta mig och fara ut och dansa med flickorna. Kvällen började hos AleT med alkut och fortsatte sedan med dans i Monkey! Kul hade vi!

Fredagen gick lite lugnare till men var en kul kväll det med. Vi hade knytkalas hos Lotta, alla hämtade något ätbart med sig, det fanns sallader, pajer och kakor. Hon hade lagat det fint med filtar på golvet och en massa levande ljus. Kvällen gick åt med en massa bra konversationer och äkta höst mys!

Ska vi?

Yup! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)