måndag 10 september 2012

Varit till frissan

Hej! Jag kom just hem från frissan var jag spenderade en lite längre tid än jag brukar. La nämligen i slingor för första gången hos frissan. Har haft min egna hårfärg nu i 3 eller 4 år så kände att jag ville ha någon sorts förändring och en förändring blev det ju... inte. Haha, nämen nu är det ju en liten skillnad men inte så stor att jag inte lika bra hade kunnat sätta de pengarna på något annat. Pengar ner i brunn är min åsikt.

Det var absolut inte frissans fel utan mitt eget, man kan inte be om en förändring om man inte är villig att upprätthålla färgen. Jag sa nämligen att jag inte ville hamna i den onda cirkeln var man måste färga stup i kvarten för att det var snyggt och då är ju det ända allternativet ungefär ens egen färg, haha. Nu har jag i alla fall testat detta och vet att jag inte gör om det före jag kan binda mig till en annan färg och regelbundna frissa besök. Annars kan jag lika väl vara utan. Nu kom Peppe hem, tror ni han kommer att märka något? Jag tippar nej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)