onsdag 17 april 2013

Tavellister

Det är nästan så att inga ord kan beskriva hur lättad och nöjd jag är över att jag och Peppe äntligen idag, efter nästan ett år fick upp tavellisterna jag köpt till sovrummet. De har stört mig så otroligt länge att det inte är sant, hade en såndärn äcklig molnande känsla hela tiden över att ha något ogjort. Nu är de i alla fall uppe och jag är helnöjd. Nästa vecka blir det att printa bilder och köpa ramar för fulla muggar. Har redan en del ramar men de måste passa ihop bättre för annors blir det bara kaos av det hela. Varför vi skjutit upp det hela så länge är för att det nästan bröt ut ett krig förra gången jag och Peppe skulle sätta upp något. Nu då vi lånade borren från hans jobb gick det betydligt bättre än med den halv söndriga vi hade förut, sku tillochmed våga köpa fler saker att sätta upp på väggen nu, haha. Allt gick så smidigt utan svett, slit och svordomar denna gång.

En brokig skara ramar som snart ska bli mindre brokig och fylld med en massa trevliga bilder i stället för den som kom med. Babyn tror jag föreställer Peppes pappa men varken jag eller han vet hur den hamnat hit. Fin i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)