måndag 29 april 2013

Gääsp

Hade tydligen lyckats somna på bussen påväg hem från jobbet idag och sovit som en stock förbi min hållplats och ännu nästa också. Fick alltså gå en lite längre bit hem vilket sku ha varit helt lugnt om det inte hade varit för att jag hade en sån jävla kissbrådska. Det var knappt så jag hann få ner byxorna då jag äntligen kom hem.

Lördagen och söndagen i Helsingfors var awesome! Jag hade hur kul som helst. Teatern AleG spela i var bra, utekvällen var bättre och bäst var förfesten. Blev dock lite för full, haha, ännu helt acceptabelt full men otroligt full endå. Oacceptabelt full i mina ögon är då man inte hålls på benena eller slocknar. Vi drack, tog laughing gas, for in via en bar och sedan till Tiger. I Tiger var det dock inte så mycket människor, tror vi borde ha farit till stället vi sku till först men enligt källor var jag delskyldig till att vi skippade där.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)