lördag 6 april 2013

Händelserik fredag

Igår var jag först på jobb, sedan en sväng hemma, till Manhattan och spela badminton med Peppe, Anna, Mati, Fanny och Lasse, efter det på en burgare till Morrison's och därefter hos Tysken (han var inte hemma) och titta på film med samma gäng. Hann inte titta in här alltså. Det var sjukt kul att spela badminton, borde göra det oftare! Det var tungt också, tänkte innan sådär "äääh, ska jag ens orka ta med mig dusch grejer, knappast blir jag ens svettig" men så fel jag hade, blev både svettig och anfådd. Speciellt då jag spelade mot Mati och fick springa som ett yrväder från ena sidan plan till andra, haha. Varför gör jag inte sån härt oftare?


Titta hur söta tuggummi bollar det fanns i godisaffären! Booboo tennisbollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)