söndag 7 april 2013

Pampas 2013

Ni vet hur man har låtar man förknippar speciellt mycket till vissa resor eller goda händelser i sitt liv. Jag har t.ex. Mr Saxobeat för Ayia Napa, Drottningen av Åland för Rockoff förra året, Dansa Pausa för vår Tampere helg i somras och nu denna, Let it roll för Pampas i år. Så fort man hör någon av dessa låtar får man samma känsla av välbehag man kände då. Då jag hör de andra jag nu råkade nämna landar jag mitt på ett dansgolv fyllt av människor med goda vänner men då jag hör denna Pampas låt sitter jag i bilen, med solen i ansiktet och solbrillorna på, påväg hem från Pampas efter en lyckad helg med mina bästa, älskade studiekompisar brevid mig och låter högtalarna sköta sitt på högsta volym. Aaah, blir lite hög på livet här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)