torsdag 25 april 2013

Smothies

Hellou, inget nytt med mig. Ska ha studieflickorna hit ikväll på lite smothies och annat gott vilket kommer bli jätte kul. Har inte sett alla på ett tag nu igen då vi ju skiljts åt så det finns mycket att ta igen. Vad kommer till min potentiella stalker kan jag rapportera att han nog antagligen inte är en stalker endå och att om han är det har han nog glömt bort det där i sina höjder. Sist han var in till apoteket var han nämligen så hög att han knappt fick fram vad han sku ha ut för recept, mera knark förståss. Det är synd, han var en betydligt trevligare kille bara för någon vecka sedan, känns som att se Titanic sjunka. Antagligen kommer han vara heltids knarkare inom kort. Sku bara ha vila ta honom i armen då sist han var in, hög som fan, frågandes efter mera piller och bara "e du helt säker att du nu verkligen behöver ta domhär tabletterna också?" men för det första angår det inte mig och för det andra vill jag inte bli allt för personlig med honom heller.

På tal om kommade social fall så blir jag riktigt förbannad på vissa, säger inte alla, nuvarande social fall. En del är bara helt enkelt ena rikitga parasiter, biter sig fast i samhället och utnyttjar det så mycket det bara går. Tycker att man, om man sku vara tvungen att leva på socialens pengar (våra skatte pengar) sku vara lite ödmjuk i alla fall men nej, hit med allt bara och med det samma ska det ske. Usch, vi borde vara strängare i det här landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)