lördag 6 april 2013

Stan

Jag är nyss hemkommen från stan vart jag till min förvåning fick Peppe att följa med. För mig blev det inget shoppat men Peppe köpte lite kläder, bland annat en ny vår rock. Vi besökte också det nya H&Met som öppnat i Hansa, helt jävligt stort var det och kul med H&M Home också. Idag var där massor med folk, nästan för mycket, så ser fram emot att få besöka det igen då uppståndelsen lagt sig. Skulle egentligen ha köpt ett nytt rouge idag men har planerat köpa det från Mac och då jag en gång handlar där vill jag att min vän Emma K ska vara på jobb, vilket hon alltså inte var idag. Har inte köpt något där förut så vill passa på att låta henne bestämma vad jag ska ta, så mycket roligare.

Enligt en källa ser jag "mega konstig ut" på den här bilden men kan inte rikitgt bestämma mig för om jag tycker källan är pålitlig eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)