torsdag 4 april 2013

BUSS

Ojoj, vad jag älskat att åka buss till Sagu dehär två morgnarna jag gjort det nu. Är så skönt att bara få sitta och slappna av, lyssna på musik via min mp3 vilket jag sällan annors gör och inte behöva yttra ett ord på 45 minuter. Önskar jag sku få åka längre, haha! Vi ska se vad jag har för åsikt om den saken om ett par månader...

På tal om att lyssna på musik via en mp3 eller liknande, jag är verkligen urusel på det. Får jag inte sitta helt för mig själv utan några som helst distraktioner som på bussen så funkar det inte. Jag blir bara helt otroligt irriterad på att inte höra något och får nästan lite ångest där ensam i mitt huvud. Sen är det också hemskt om jag blir tvungen att säga något, möter någon på en länk eller behöver hosta med knapparna i öronen. Inte fan vet ju jag hur högt jag talar eller flåsar. Om jag länkar med musik i öronen är jag alltid tvungen att hålla andan så fort jag möter någon, annors tänker jag att de tittar på mig konstigt och jag antagligen flåsar som en värre flodhäst. Haha, jag är helt enkelt inte gjord för att lyssna på musik on the go, förundrar mig alltid över dem som klarar av att lyssna på musik praktiskt taget när som helst, otroligt.

Min gamla, gamla mp3 och mina nylackade naglar i min nya favorit färg, Blue Ming från Color Club. Beställde det från nätet och det damp i lådan redan nästa dag, kan alltså vart rekommendera Cesars Shop åt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)