lördag 27 april 2013

Helsinki

Sitter som bäst hemma och väntar att klockan gå och jag ska bli upplockad för att åka till Helsingfors och hälsa på AleG med bästa gymnasieflickorna. Egentligen borde jag inte alls sitta och vänta utan stressa runt och tycka att klockan går alltför snabbt eftersom jag egentligen inte packat något klart än men jag orkar inte stressa. Slänger allt i väskan den sista kvarten istället. Då har jag inte tid att gå runt och oroa mig över vad jag ska ha på mig ikväll. Har inget passligt i klädskåpet känns det som. Dock har jag ett nytt plagg där inne, fick nämligen höra att det var -50% på allt inne på BikBok igår så jag åkte dit genast för att kolla om de hade kvar myströjan jag sett på för kanske en månad sedan. Den var 40 euro då och jag tyckte det var lite väl saftigt men igår då jag såg att den fanns kvar i min storlek och endast kostade en tjugulapp slog jag till. Älskar den, så mjuk och skön.

Igår hade jag en helvetes dag på jobbet. Hamnade nästan i gräl kan man säga men tur är inte andra parten långsynt, vilket jag lärt mig genom andras upplevelser under de tidigare somrarna. Kan knappt vänta tills det blir sommarlovs tider. Går och nynnar på "Lily Allen-Fuck you" nu som då för att lätta på mitt inre tryck, hoppas för guds skull den aldrig spelas på Nova.

Hey Ho, Let's Go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)