tisdag 9 april 2013

Aja

Var på en patetiskt kort länk idag runt Kuppis parken men kort är bättre än ingenting. Dessutom sprang jag rätt så hårt emellanåt i mitt försvar. Blev nog tvungen att sakta ner och gå en stund en gång också men det är inget värt att nämna här, haha. Behövde nämligen tvätta håret före imorgon och försöker följa regeln jag satt upp åt mig själv; inget helkropps duschande om jag inte svettats lite före. Funkar väll sisådär.

Imorgon ska jag fara på nån sorts skolning efter jobb. Handlar om parasiter på djur (maskar, loppor, skogsbässar...) och om djurens sårvård. Själva föreläsningen lär bli intressant men jag är mindre peppad inför middagen som hör till. Ingen annan från apoteket kan nämligen delta så jag måste antingen sitta själv eller också hitta någon att sitta med. Gulp, ser framför mig den där typiska skollunch scenen från vilken high school movie som helst, var den nya eleven går mellan borden och alla stirrar föga oinbjudande. Haha, hoppas att det inte blir riktigt så i alla fall. Vill göra gott intryck på möjliga framtida kollegor och arbetsgivare.

Farmaceut-studerande Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)