onsdag 10 april 2013

Chloé

Är hemma från min inte allt för tråkiga men dock väldigt ogivande föreläsning i Börsen. Hade lätt kunnat göra något annat av min kväll och läst allt det där på bipackssedlar eller internet. Tur att man fick god mat (chicken tandori sallad med nybakt bröd och vitlöks färskost) i alla fall.

Påväg till Börsens konferens utrymmen gick jag bakom en kvinna med min före detta parfym på sig, Chloé nämligen. Jag har varit så trött på den så länge nu att jag tillochmed tyckt att den luktat illa men idag blev jag som nykär igen. Var tvungen att andas in djupt genom näsan flera gånger för att verkligen försäkra mig om att det inte var en bluff och jag hatade doften. Nej, den doftade faktiskt gott igen så kanske den får åka på imorgon efter typ ett år eller två, om den inte blivit gammal vill säga. På tal om parfymer kan jag också berätta att min nya från Ralph Lauren (Big pony 2) suger. Inte så att den inte doftar gott för det gör den verkligen men den hålls inte på för fem penni heller. Bra om man känner den på huden en minut efter att man sprutat. Jag som är van med Burberrys the Beat som doftar himmelskt på handlägerna ännu följande morgon.

Okej, jag vet att det är hemskt fult att skryta men jag är så HAPPYYY att jag inte kan låta bli! Skäms lite för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)