torsdag 21 februari 2013

Ticket to Ride - Menolippu

Idag då jag åkte hem från Pargas med Peppe bestämde vi oss för att fara till en spelbutik i Åbo på hemvägen och söka efter mitt efterlängtade Menolippu där. Butiken hette typ något i stil med Fantasy games och förutom oss två fanns där faktiskt förvånansvärt många andra kunder, mest smånördiga män som samlade på fantasy-grejs men i alla fall. Förutom Fantasy-spel och vad som såg ut som samlingskort fanns där också, hipphurraaa, Menolippu. Fick värsta penga ångesten då det verkligen gällde att köpa det, hela 45 euro kostade spelet och tröjor, ballerinas, vårrockar och allt möjligt annat speglade sig på min näthinna en stund före jag bestämde mig för att ta spelet. Liksåm vad fan, lika mycket nöje om inte mera får jag av det här som av nya kläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)