onsdag 20 februari 2013

Ralph Lauren Big Pony 2

Var som sagt till Skanssi idag, hittade inget bordspel med däremot råkade jag på en ny parfym för sommaren 2013. Frågade en försäljare på Kicks om hon hade nån söt, flickig och lätt sommardoft att rekommendera och då visade hon bl.a. en doft av Ralph Lauren åt mig som jag förälskade mig i direkt. Sommrig, fräsh och också lite lik Escadas Cherry in the air som jag från början ville ha men som en vän hann köpa före.

Denna, Big pony 2 är förälskelsen men kärleken, den är Burberrys The Beat. Har just slut på min andra flaska och kunde lätt köpa en flaska till men är rädd för att bli trött på den. Därför tänker jag varva den med en annan doft till sommaren iår så jag kan köpa den till vintern sen igen. Inte för att den är speciellt vintrig men jag förknippar den mer med skola och vinter än jag gör med sommar och sol. Till fest har jag oftast på mig Armani Code som är lite tyngre och passar bra till fest enligt mig.

Nya sommar doften!

Old faithful


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)