onsdag 20 februari 2013

Hejheja

Idag ska jag fortsätta min jakt efter bordspelet "Menolippu" som vi hade i låns av Peppes kusin i helgen och jag blev total förälskad i. Det är ju så kul med bordspel! Hittills har jag sökt igenom Citymarket, Hongkong och Tarjoustalo men idag ska jag ta det hela lite mer seriöst och besöka i alla fall Anttila och BR leksaker, kanske Casagrande om jag far till stan. Vet att spel ofta bara blir och ligga men har man köpt dem åt sig själv (med egna pengar dessutom, de är ju dyra!) och endast har några få utvalda i ens egna smak får de nog användning, om inte annat så på stugan på sommaren.

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska in till stan eller bara till Skanssi. Tror det hela kan bli lite väl utdraget om jag far till stan och jag har minsann andra saker att göra idag. Ska läsa på tent, gå och skåda föreningshuset i Pargas som brann inatt, bada bastu och förståss spela mitt nya spel för fulla muggar med lillebror i Pargas om jag hittar det. Får blir Skansman då alltså, annors blir jag för distraherad av Gina och Cubus jag velat besöka ett tag redan nu.

PUSS! hehehehehehhehehee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)